پادشاهی شیطان
شیطان پادشاهی و حکومت آخرالزمان را برای چه می خواهد؟

خدای متعال به شیطان تا یوم المعلوم مهلت داده و اینگونه که از علائم و شواهد پیداست این تاریخ نزدیک است و این مطلب را شیطان از هرکس دیگری بهتر می داند و به آن آگاه است!
پس چه انتظاری می رود از کسی که زمانش رو به اتمام است؟

کسی که به عزت و جلال پروردگار سوگند خورده که فرزندان آدم را تباه کند؟

از دیدگاه شیطان آدمیزاد دشمن است چه مسلمان،چه مسیحی،چه یهودی و چه گبر و کافر!
فقط در این میانه بعضی دشمنند و بعضی دشمنتر!
این حرف بنده نیست قول پروردگار کریم است که می فرماید:
"انه لکم عدوا مبین – بدرستیکه او(شیطان)دشمن آشکار شماست!" 

و به نظر شما با دشمن چه می کنند؟

شیطان پادشاهی حکومت سیاهی را در آخرالزمان برای نابودی زمین می خواهد نه برای آبادانی آن!
او مهلتش رو به پایان است و می خواهد در این اندک زمان باقی مانده نهایت تلاشش را کرده و حداکثر توانش را بکاربندد تا نتیجه مطلوبش را که تباهی کل جامعه و آحاد انسانیست حاصل نماید! شما حتماً دیده اید که در بعضی از مسابقات فوتبال وقتی که زمان مسابقه رو به پایان است، تیمی که نتیجه مطلوب می خواهد دست به ریسک 100%درصد می زند و باتمام توان حمله می کند، حتی دروازبان هم رهاکرده و به حمله می رود!

به نظر می رسد که شیاطین نیز هم اینک با تمامی قوا برای نابودی دنیا برنامه ریزی می نمایند و برای رسیدن به هدفشان دست به ریسک 100%می زنند!!!
شیطان درحال غرق شدن است،می خواهد دنیا را نیز با خود غرقه سازد. هدف عمده شیطان این است که : پیش از آنکه کسی مجال بازگشت بسوی پروردگار را پیدا کند، همه را در غفلت و بی خبری با خود تا قعرجهنم ببرد! مطابق با قول پروردگار آدمی تا جان دربدن دارد فرصت توبه برایش مهیاست. اما شیطان می خواهد این فرصت را از انسانها بگیرد. برای همین با انواع و اقسام ترفندها انسانها را در بی خبری و ناآگاهی نگه می دارد! و از سوی دیگر با در اختیار قراردادن نسخه های خطرناک (دانش و علوم ممنوعه) به انسانهای شرور و ماجراجو سرنخهائی را برای نابودی زمین به دست آنها می دهد! و نتیجه چه می شود؟

اینکه بسیاری از انسانها و فرزندان آدم- که خود را عقل کل می پندارند و چیزی بنام خداوند را قبول ندارند - بواسطه بلایای عظیم و ظاهراً طبیعی در حالی ترک دنیا می گویند که کاملاً کافر هستند (برای اینکه جسارت نشود بخوانید طبیعت گرا!!) و این نهایت آرزوی شیطان است! البته آرزوی قلبی شیطان این است که کل زمین را با خود برداشته و ببرد و بساط فرزندان آدم را برچیده،دنیا را تعطیل کند! و صد البته که نهایت تلاشش را نیز به کار خواهد بست و از هیچ کوششی برای رسیدن به این مقصود فروگزار نخواهد کرد! اما پرواضح است که موفق نخواهد بود! چرا که این قول پروردگار کریم است که می فرماید:

خدا به کسانی از شما که ایمان آورده و کارهای شایسته کرده اند وعده داده که درروی زمین جانشین دیگرانشان کند. (نور - 55)

همانا در زبور پس از ذکر نوشتیم که زمین را بندگان شایسته من به ارث می برند. (انبیاء - 105)

و خداوند هرگز خلف وعده نمی کند.

انشاالله شیطان نابود خواهد شد و روزی سایه کثیفش از سر انسانها کم می شود،اما اینها دلیل براین نیست که او دست از تلاش بردارشته و چون می داند بزودی نابود خواهد شد،دست از کار بکشد.نه، بلکه او هر چه به پایان نزدیک تر می شود حریص تر شده و سعی می کند هر آنچه که بتواند با خود ببرد! هرچه بیشتر،بهتر! و از این جهت در آستانه رفتنش مسلماً به دنیا خسارت خواهد زد!او بواسطه نوکرانش که از اشرار ،حرامزادگان ،و انسانهای ماجراجو هستند صدمات زیادی به جهان خواهد زد.صدماتی بیش از آنچه که جهان تا به حال متحمل شده است!

بنده در اینجا فقط به چند نمونه کوچک از این صدمات و لطمات اشاره می کنم :

ظرف 20 سال گذشته لایه ازن برفراز قاره اقیانوسیه و قطب جنوب چیزی درحدود 29 میلیون کیلومتر مربع سوراخ شده است و این درحالیست که امروزه می شنویم شکاف عظیم دیگری برفراز قطب شمال پدید آمده!

دو زلزله سونامی بسیار عظیم و پی درپی - درمقیاس بالای 8 ریشتر- در سالهای 2010 و 2011 در شیلی و ژاپن به وقوع پیوست و به روایتی سبب انحراف جزئی محور زمین گردید،که بسیاری اعتقاد دارند تغییرات آب و هوائی وجابجائی نسبی فصول ناشی از همین مساله است. (جالب است بدانیم که جابجا شدن فصلها خود یکی از علائم آخرالزمان است!)

دو فوران عظیم (خاکستر) آتشفشانی در سالهای 2010 و 2011 در ایسلند و شیلی که مقداربسیار زیادی غبار و خاکستر را وارد جو زمین کرد!
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 22 شهريور 1392 | 15:44 | نویسنده : saeed |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.